החושך מכסה את העולם

החושך מכסה את העולם

בס"ד, תקשור עם מנחם, ירושלים, י"ז כסלו תשע"ה


אני בטוח, בטוח, שכולכם רואים חזק את העננים השחורים. לא מרחוק, כמו פעם, אלא מעלינו, ממש מעלינו. זה לא לגמרי מעלינו, אבל זה הולך ומחשיך ועוד עומד להחשיך עוד יותר [צפניה א', ע"ש].

אני נפלתי השבוע, וכשנפלתי חשבתם שהיתה לי התקפת מחלת הנפילה. לא! ולא! ולא! היה לי צער עצום, פחד 'מעל-ומעבר' גם על מה שהולך להיות פה, ועוד גרוע יותר – מה שהולך להיות בחוץ לארץ. אני כל כך כל כך סובל מהפחד, לא בשביל עצמי, אלא בשביל הקרובים שלי, בשביל כל האחים והאחיות שלי, הם עִם ילדיהם, ומשפחותיהם ובודאי בשביל עם ישראל.

אבל לא מבינים, וזה מה שמפריע לי הכי הרבה, אני לא יכול להבין למה לא מבינים? למה?! תפתחו את העינים! מה קרה לעם ישראל?! הם כל כך רוצים את הגשמיות [ישעיהו נ''ו: 'כֻּלָּם לְדַרְכָּם פָּנוּ אִישׁ לְבִצְעוֹ'], אפילו הטובים שלא חיים מי-יודע-מה על איזה רמה גשמית, אבל הם רוצים את החיים השקטים, וגם את השטויות ['הַבְלֵי שָׁוְא']. ואפילו הצדיקים שיושבים ולומדים כל היום, והם ממש צדיקים בכל כיוון, גם הם רדומים-למחצה או שמפחדים ללכת נגד הרצונות של הלבבות העקומות של הרבה מן האחים והאחיות שלנו. ['יִשְׂרָאֵל לֹא יָדַע, עַמִּי לֹא הִתְבּוֹנָן', ר' ספורנו שיה"ש ח' ח', ורש"י עמוס ב' י"א].

אני כל כך עצוב מזה, ולא יודע מה לעשות. הרגשות שלי הגיעו לשיא, ואז הגוף פשוט לא תיפקד – ונפלתי ['וְהִנֵּה אֵימָה חֲשֵׁכָה גְדֹלָה נֹפֶלֶת עָלָיו', ומד"ר שם פמ"ד י"ז]. אבל זה לא מה שחשבתם, זה הרבה יותר מסובך, והרבה יותר חשוב לדעת את הסיבה לכך. אני עכשיו רוצה רק לומר לכם: המלחמה שבאה עלינו – זו מלחמת דתות. זו מלחמה שבין השקר לאמת. רוב האנשים בעולם, הרוב העצום – הם בשקר גמור, בין אם הם נוצרים או מוסלמים או בודהיסיטים או סתם אתיאיסטים שלא מאמינים בכלום, שלא נדע ['מְשַׂנְאֵי ה' יְכַחֲשׁוּ לוֹ...'], לא משנה מה [רמב"ן סו"פ בא, רמח"ל 'דעת תבונות' אות ל"ו] הם – עולם החושך, ועם-ישראל, הפיצפון, רק מאיתנו יוצא האור בכל החושך הזה.

וכל אלה יתנפלו עלינו, ואם אתם רק חושבים על זה, אם אתם רק חושבים כמה שאנחנו מזעריים, והם כל כך עצומים, מה זה אומר, ומה ח"ו יכול להיות...

'בַּיּוֹם שֶׁיְּדֻבַּר בָּהּ'. זכריה י"ד: 'וְאָסַפְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם אֶל יְרוּשָׁלִַם לַמִּלְחָמָה...', תרגום שיה"ש ח' ד', זוה"ק בשלח נ"ח ע"ב, איגרת הנחמה לרבינו מימון, עה"פ 'בבוקר יציץ וחלף', ועוד.

 

ולא רק זה, אלא שאפילו שאנחנו כה 'פיצפונים' והאור איתנו ['מאמר 'היהלום הקטן'], אפילו שהאמת אתנו [ישעיה מ"ג: 'אַתֶּם עֵדַי נְאֻם ה''], בכל זאת, יש הרבה יהודים אפילו מתוך העם הפיצפון הזה, שגם הם בשקר! אז זה מקטין את האור עוד יותר. אבל החושך יהיה מסביבינו, ומעלינו, ומתחתינו.

והאור החזק – יצא מעם ישראל. זה יהיה אור כל כך חזק למרות שחלקו של עם-ישראל ייעלם, כאשר נגלה שחלק של עם-ישראל בכלל אינם יהודים. הם ייעלמו, וישאר רק אותנו, רק אלה שהם באמת יהודים ['וְכָל הָרִשְׁעָה כְּעָשָׁן תִּכְלֶה']. והאור, שזה האמת ['וְתוֹרָה אוֹר']יצא מאיתנו ['וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ... כַּכּוֹכָבִים לְעוֹלָם וָעֶד']. בתחילה זה יהיה קטן וקלוש [משלי ד' י"ח: 'וְאֹרַח צַדִּיקִים כְּאוֹר נֹגַהּ, הוֹלֵךְ וָאוֹר עַד נְכוֹן הַיּוֹם...', זוה"ק וישלח ק"ע.: 'פִּתְחָא דִּנְהוֹרָא דַּקִּיק זְעֵיר...', ע"ש], וזה יגדל, וזה יהיה יותר חזק, ויותר חזק, עד שזה יהיה יותר חזק מכל החושך, וזה יבריח את כל החושך, וזה ייעלם.

זה יעלם – ונצא מהמחבוא שלנו ['חֲבִי כִמְעַט רֶגַע'], ונביט סביבינו, ובארץ ישראל, פחות או יותר הכל יהיה בסדר, אך בחו"ל שני-שליש העולם לא יהיה כבר [חבקוק ג' י"ב: 'בְּזַעַם תִּצְעַד אָרֶץ']. יהיה בלי חיים, בלי כלום. ואז היהודים-האמיתיים יכנסו לעולם של משיח צדקנו, אבל זה פחד, פחד גמור [ישעיה ב', כה"ע].

נעבור עכשיו מלחמות, תתכוננו, נעבור מלחמות, וזה לא סתם. רואים כבר מלחמות, ריח הפצצות נישא כבר באויר, ואנחנו טועמים כבר את המלחמה שעומדת להיות פה. קיבלנו קצת 'רעיון', מושג, מה זה יכול להיות. זה היה 'טיפה', אבל זה יהיה הרבה יותר גרוע. אני לא אומר שיהיה נזק מי-יודע-מה פה בארץ ישראל, אבל יהיה. יהיה נזק, ויהיה מות. אבל ה' יעזור לנו, ויתן לנו את הכח לעמוד בפחד [סוף מזמור ב']. וכל אלה שהתפללו מתוך אמת, מתוך רצון להתקרב להקב"ה, מתוך הרצון רק להיות איתו, וזה כל הסיבה לחיים שלהם [ספר מסילת ישרים, פרק א'], רק היהודים האלה יכולים להגיע לשלמות ['אַשְׁרֵי הַמְחַכֶּה', ראה מובאות בגליון 24, ור' 'שומר אמונים' מאמר הגאולה בהרחבה].

וזו כל המטרה של הבריאה. המטרה של הבריאה זה שנגיע יותר ויותר לשלמות [עי' פתיחת רש"י לשיר השירים], וזה אומר להיות אחד עם הקב"ה ['לִנְטֹעַ שָׁמַיִם וְלִיסֹד אָרֶץ, וְלֵאמֹר לְצִיּוֹן עַמִּי אָתָּה', הקדמת הזוה"ק דף ה' ע"א: 'עִמִּי אָתָּה' - לְמֶהֶוֵי שׁוּתָּפָא עִמִּי']. ממש אחד אתו. אבל מחכה לנו הרבה צער, והרבה מלחמות. אבל אלה שמבינים שהמלחמה הזאת זה נועד בשביל לשחרר אותנו מהשקר – אז זה יהיה מספיק עבורנו, ונשמח עם זה ['וִישָׁרִים יַעֲלֹזוּ', ר' זכריה י' ז']. נשמח לצאת מהשקר הזה, שבכל מקום בעולם, בכל פינה – השקר. כל העולם, כל העולם מתחת לעננים שחורים. והעננים השחורים האלה – הם באים מהעבודה הזרה שנשארה בעולם הזה, זה בא מהשקר של כל דת חוץ מהדת של היהודים, אבל משיח יבוא, ואז כל האמת יבוא, והגוים האמיתיים, הגוים שבאמת הבינו את האמת – הם גם ינצלו [הפטרת שבת חנוכה].

אבל השקר, השקר עכשיו, שיותר ויותר רוצים להיות עולם אחד, ביחד, ולחשוב ח"ו שיש כל מיני דרכים להגיע לאמת שזה הקב"ה, אבל גם לא צריך ח"ו הקב"ה, כי ישנם שתי אפשרויות, יש גם את השטן, ומי שמאמין כאלה דברים – זה אלה שמנסים, וגם כמעט יצליחו להחריב את העולם. ובסופו של דבר ה' לא יתן להם להחריב את העולם, כי הם בעצמם רק בני אדם [ישעיה מ"ה ט': 'הוֹי רָב אֶת יֹצְרוֹ, חֶרֶשׂ אֶת חַרְשֵׂי אֲדָמָה']. וזה לא יכול להיות. ה' הוא שברא את העולם, ורק ה' יכול להרוס את העולם [ישעיה ב': 'בְּקוּמוֹ לַעֲרֹץ הָאָרֶץ']. אבל הם – אלה העקומים שמאמינים בשטן, הם אלה שמשתדלים להשתלט על העולם, וזה לא יעזור להם. והדבר הזה, האמונה בשטן, זה הבסיס של כל הבעיות שיש לנו עכשיו בעולם, מאז ומתמיד.

וכל הדתות החדשות כמו הנצרות והאיסלאם – זה מבוסס קצת על אידישקייט [איגרת תימן להרמב"ם] אבל זה שקר, זיוף גמור ['כִּי כָּל אֱלֹהֵי הָעַמִּים אֱלִילִים']. והם השתלטו על העולם [איוב י"ב כ"ג] כמעט אלף וחמש מאות שנה, האחת, והשניה – פחות, אבל זה ממש שקר, שקר, שקר. ושונאים את היהודים – כי הם נבחריו של הקב"ה, שונאים אותנו בשביל הדבר הזה ['סיני' שבת פט.], רוצים למחוק אותנו, וזה אומר לעשות אותנו כמו כולם [הגאולה ב'-26].

ואין מדינה שהיא לא חלק של הדבר הזה, חלק של השקר. רק מתי-מעט אנשים [צפניה ג' י"ב: 'וְהִשְׁאַרְתִּי בְקִרְבֵּךְ עַם עָנִי וָדָל, וְחָסוּ בְּשֵׁם ה''], עַם פיצפון, אלה שהם יהודים אמיתיים, יכולים להחזיק את האמת, אבל האמת – זה כל-כך חזק וכל-כך מלא אור, ששום דבר לא יכול להרוג אותו, להשמיד אותו, אף צבא, אף נשק, שום דבר. וכל יהודי שיש את הניצוץ הזה בתוך עצמו – אף אחד לא יכול להרוס אותו, אף אחד. ['וְאַתֶּם בְּנֵי יַעֲקֹב לֹא כְלִיתֶם'].

אני מבקש מאד שתבינו, תבינו שכל מה שקורה בעולם הזה, כל ההשתדלות של הרשעים לגמור את האידישקייט, שזה למעשה חלק גדול של המלחמה שלהם – זה לא ילך. הם יעלמו מן העולם, ואנחנו נישאר [סוף מזמורים צ"ד, ק"ד], אבל לא יהיה קל. והסוד – זה להחזיק כביכול בהקב"ה, ולא לעזוב. להחזיק בחבל הרוחני שהוא מחזיק כביכול, ואנחנו מחזיקים בזה. ['מִשְׁעָן וּמִבְטָח לַצַּדִּיקִים'. ר' מאמר 'לא לעזוב את החבל'].

ואפילו שהוא ינענע אותנו מאד חזק – לא לעזוב. לא לפחד ['אֶבְטַח וְלֹא אֶפְחָד', ברכות ס.], לא לפחד משום דבר, כי העולם, הבריאה, זה לנצח [ישעיהו ס"ו: 'כִּי כַאֲשֶׁר הַשָּׁמַיִם הַחֲדָשִׁים...'] ויהיה לנו נצח ['כֵּן יַעֲמֹד זַרְעֲכֶם וְשִׁמְכֶם']. ואפילו אלו שהסתלקו – הם יחזרו [סו"ס דניאל, תרגום שיה"ש ח' ה'], אבל נצח יהיה להם.

וחוץ מזה – אין לי יותר מה להגיד.

 

שאלות ותשובות:

ש. למה הנפילה התרחשה בדיוק אחרי התפילה פה השבוע?

ת. התפילה עצמה – פשוט תפסה לי את הלב, הבכי שלכם זה התחבר עם הבכי שלי, וממש לא יכולתי להשתלט על הרגשות שלי – אז הגוף שלי פשוט התמוטט.

ש. 'העננים השחורים' – האם הכוונה גם למצב הזה, העיסוק עם הבחירות, מי יהיה הנציג בכנסת של החרדים?

ת. הבחירות פה – זה לא כל כך טיפשי כמו שחושבים, כי דבר ראשון – אני לא יודע אם יהיו בחירות, פה יש איזה תיכנון להכניס את מדינ"י למלחמה גדולה. זה משהו שזה חלק מהתיכנון של הרשעים [מזמור ב']. יש לנו פה בארץ יהודים, כביכול-יהודים, שהם איתם, והם אנשים שיושבים במקומות הגבוהים ביותר, גם בממשלה וכו'. ויש להם את האג'נדה שלהם, בכל ארץ וארץ.

הם שולטים על כל הבנקים בעולם, רוב הבנקים לפחות, כל הבנקים הגדולים. לא מאמין שבנק אחד יכול לחיות בלי להיות קשור אליהם ['וְחַבְרֵי גַּנָּבִים'], הם גונבים את הכסף מכל החשבונות שזה אפשרי, בכל הדרכים האפשריות, וכולנו נשארים עניים. והם שולטים גם בעזרת הכסף ['בְּשִׁעְבּוּד מַלְכוּת עֶגְלָה...', ר' משלי כ"ב ז'], והכסף מדבר [קהלת י' י"ט], בעל המאה – בעל הדעה, בעל הכח.

אתם תראו שעוד מעט תהיה להם סיבה להביא חיילים, או מהאו"ם או מאירופה או מאמריקה, לא משנה. הם יבואו כאילו 'לשמור עלינו', ובסופו של דבר הם פשוט ישתלטו פה בלי לריב איתנו, בלי לירות ברובים שלהם. יתיישבו פה – והם יהיו השולטים. אני לא יודע אם תהיינה בחירות או לא אבל מלחמה – תהיה. זה הכיוון.

ש. וזה שהודיעו שהם הולכים לבחירות עכשיו, האם גם זה חלק של התכנית?

ת. בודאי. עכשיו נתניהו העביר כמה דברים היום, בלי האנשים האחרים שעזבו, שהוא זרק אותם.

קודם כל, הוא העביר את החוק של אפס-מע"מ לאוכל בסיסי במקום אפס מע"מ לדירות האלה, שבסוף הקבלנים הם שירויחו, אז זה יותר פופולארי עם העם, וזה גם יותר בשכל.

והדבר השני – הוא העביר גם איזה שלשה מיליארד ש"ח בשביל הצבא, שזה לא מכבר הוא נתן ששה מיליארד ש"ח בשביל הצבא! ['יָעֹז בְּהַוָּתוֹ'] הוא הכניס משהו שלא היה צריך להיות שמה, אפילו רצו לקצץ את תקציב הצבא! אז ברור דבר אחד: הוא בינתים צריך את הגב של העם, ואחרי זה... ולכן הוא עושה להם קצת פוצ'י-מוצ'י (חנפנות) עם הורדת המע"מ מהאוכל הבסיסי, ומעלה את הכסף שהולך לצבא, ואוי לנו. אוי לנו.

אבל תשימו לב איתו. הוא הופך להיות יהודי שמדבר על 'מדינה יהודית' וכו' – אבל את ה' הוא לא מכניס לזה [ירמיהו ז' כ"ח]. אף פעם הוא לא אומר "ברוך ה'", אולי זה מתגלצ' לו ('מחליק' לו מהפה) כי הרבה אנשים אומרים את זה פה-ושם, אבל מורגש שהוא ידבר על מזל וכו' [תהלים נ': 'הִנֵּה הַגֶּבֶר לֹא יָשִׂים אֱלֹקִים מָעוּזּוֹ...'] – אבל הוא לא ידבר על הקב"ה [עמוס ו' י']. הוא לומד גם כן משהו, לא זוכר מה, תנ"ך, אבל זה רק בשביל להכין אותו לדת החדשה, שזה יהיה הכל ביחד, הכל ביחד.

ש. האם אתה מאמין שהוא יהיה עוד פעם ראה"מ...?

ת. גם אני מאמין שהוא לא יהיה עוד ראש ממשלה, הוא יהיה דיקטטור.

ש. מעניין שדוקא עכשיו פתאום באה התקיפה בסוריה...

ת. זה מראה לכם שמה שאני אומר לכם זה נכון.

אל תדאגו, הוא לא עשה את זה על דעת עצמו. האדומים נלחמו נגד הערבים, קודם החלישו את הערבים, הורידו אותם בכל המלחמות ערבי-ערבי, שלחו ערבים להילחם נגד ערבים. והם אלו שהכינו את הדאע"ש, הם שהכינו את ה'אל-קעידה' ואת האחים המוסלמים. שלחו אותם להילחם 'ערבי-נגד-ערבי'. האם אתם לא חשבתם שזה קצת מוזר שלא התחילו כבר עם הישראלים?...  לא היתה להם עדיין רשות להלחם עם הישראלים, רק עם הערבים עצמם. אז זה מה שהם עושים.

לוב – היה דיקטטור חזק. כבר אין שם דיקטטורה חזקה, יש בלאגן שמה.

מצרים – גם שמה יש בלאגן, מובארק שלט שמה במיליון אחוז.

סוריה – בלאגן גדול.

ובתורכיה – גם כן עוד מעט יהיה בלאגן.

ערב הסעודית – מפחדת נורא, כל בית-המלוכה שמה – במצב קשה, בפחד עצום.

הערבים הכי חזקים, העולם-הערבי הכי חזק – הם רועדים מכל הכיוונים.

ש. ומה עם איראן?

ת. איראן? – עוד מעט. יטפלו באיראן. זו תהיה מלחמה מאד גדולה בין אדום לישמעאל [מלבי"ם יחזקאל ל"ב]. ואדום ישתלט [יומא י'.], אח"כ יטפלו ביהודים, ה' ישמור. זה רק התיכנון שלהם. בודאי שה' יציל אותנו.

ש. האם יתכן שההתקפה הזאת – זו פרובוקציה שרוצים פה לעשות בכח מלחמה?

ת. סוריה – לא תקום יותר. הם רוצים לגמור את סוריה. הם כבר החלישו את סוריה מאד מאד בכמעט-שלשת-השנים שנלחמים שם. ועכשיו זו לא תהיה כל כך בעיה לגמור אותם. אבל הם רוצים להשתמש ב"צבא ההגנה לישראל" בתור הצבא שהולך לתת כנראה את המכות הראשונות באיראן, ומזה תתפתח מלחמת-העולם.

אני לא יודע את זה בטוח – אבל אני מרגיש את זה.

ש. דיברו בממשלה שהסכנה של החרדים יותר מטרידה אותם מאשר איראן...

ת. טוב, מה לעשות... אבל האם הם יותר מסוכנים מאשר הציונים, שהם עבדו עם הנאצים רק בכדי לקחת בדיוק את היהודים שהם רצו? הרי הם עבדו עם הרשעים כבר מאז, עוד לפני מלחמת העולם השניה, וגם בתוך כדי המלחמה הם עבדו איתם. הם קיבלו בדיוק את היהודים שהם רצו, והשאר הלכו – אתם יודעים לאן. [עובדיה א' י"א: 'בְּיוֹם עֲמָדְךָ מִנֶּגֶד...', עשן הכבשן עמ' קמ"א]

ש. האם זה יארך עוד הרבה זמן, השלטון של הרשעים?

ת. לא יהיה הרבה זמן ['כִּי קָרוֹב יוֹם אֵידָם...'], הם כבר שולטים הרבה שנים, אז צריכים כבר להתפטר מהם ['קֵץ שָׂם לַחֹשֶׁךְ'].

ש. ומה עם החשבון של תשעת החודשים? [יומא י'., ר' מסר 'בתוך שלטון הגוים']

ת. אני לא יודע. זה יהיה מה שזה יהיה, אבל רואים שזה קורה.

 

ש. ואיך החרדים נסחבים לתוך זה, מה הם עושים שמה בכלל?

ת. החרדים שעוד מנסים להיות בפוליטיקה – אוי להם, אוי להם, אוי להם.

ש. העסקנות החרדית, האם גם הם חלק מהשלטון הזה?

ת. אני לא יכול להגיד, יכול מאד להיות שיש פה ושם. יכול להיות שהם יהודים, אבל הרבה מאד כסף עובר בידים שלהם. לא לשכוח: שמונים וחמשה אנשים שולטים על יותר ממחצית עושרו של העולם. שמונים וחמשה אנשים! אז ברור שיש להם הרבה כסף כמו 'הקרן לידידות', שהם מחלקים כסף כמו מים [מאמר 'הפחד משתלט'], אבל זה קושר אנשים איתם. ['הוֹן יֹסִיף רֵעִים רַבִּים']

ש. הם לוקחים את הכסף שלנו ומחלקים אותו למי שרוצים...

ת. אין ספק, תלוי מאיפה הם גונבים. אבל אני יכול להגיד לכם דבר אחד ברור: הבנקים בארץ – הם חלק של הדבר הזה. לא הפקידים שעובדים שם, הם לא יודעים מזה, אבל אלו שקובעים את הפוליסי (המדיניות) של הבנק. עכשיו מחלקים הלוואות בלי שום בעיה, כמעט כל מי שיש לו חשבון קצת מסודר, אפילו שבקושי יש לו כסף – יכול לקבל אשראי! אפילו די הרבה אשראי, וגם הלוואות.

ש. יש גם פירסומות, מדוע הם מתלהבים להעניק הלוואות?

ת. פרסומות גדולות! וגם ברדיו וגם בטלביזיה, ובכל מקום יש פירסומת. כמעט מתחננים שתקחו את הכסף שלהם... וזה רק כדי לקשור את כולם, אבל היהודים במצב שהם לוקחים, כי זה הלוואה, ומה לעשות, חייבים לחיות, חייבים לאכול. ולוקחים את זה, ועושים את זה די נוח. ['כִּי חִנָּם מְזֹרָה הָרָשֶׁת...'] אז מה קורה? מה יהיה עם זה? אני לא יודע מה הם יעשו עם כל זה, אבל אלו שחייבים הרבה מאד – בודאי שיהיה להם 'בְּרוֹךְ'.

אבל בכל אופן, הם הרי רוצים להפוך את כולם לעבדים. מי שחייב כסף – בצורה זו הוא יהפוך לעבד [משלי כ"ב ז': עָשִׁיר בְּרָשִׁים יִמְשׁוֹל, וְעֶבֶד לוֶֹה לְאִישׁ מַלְוֶה...'] אבל גם ככה אפשר להפוך לעבד. מה קרה במלחמת העולם השניה ובכל המלחמות? הם פשוט לקחו את הבתים של האנשים. אחרי שהם חזרו מהמחנות, אם היו רק מעיזים לדרוש מהגוים לצאת מהבתים שלהם – פשוט היו הורגים את היהודים. ['הֲרָצַחְתָּ וְגַם יָרָשְׁתָּ']

ש. ולמה בימים האחרונים הדולר קפץ בצורה משונה?

ת. הדולר חלש בכל העולם, וזה קפץ כאן אך ורק בגלל הבחירות, ובגלל כל העניינים, כל הבלאגן פה, אז לכן השקל נהיה חלש. וגם מקודם זה כבר נחלש בגלל כל הטימטום של לפיד, הוא תיכנן לעשות מע"מ-אפס וכל מיני שטויות, והוא הוריד את כל קיצבאות-הילדים, אז פתאום יש אנשים שממש רעבים ללחם, וגם אנשים שעובדים וכו', אפילו ששני ההורים עובדים – אין מספיק גם בשביל שכר-דירה וגם בשביל ההוצאות או בשביל המשכנתא. הרבה לקחו משכנתאות של תשעים אחוז! אז זו הסיבה שהשקל ירד בערכו.

אבל זה לא יחזיק, כי הדולר ממש חלש, הדולר – זה אויר, כלום, אין לזה שום בסיס. [גליון 71: 'כשהדולר ימות'] וכל המטבעות – אותו הדבר, הם רק משחקים בבורסאות עם הכסף, מעלים את זה, מורידים את זה, הכל מניפולציות של הרשעים ['אַנְשֵׁי דָמִים וּמִרְמָה...']. וגם הבורסה – מניפולציה של הרשעים, ככה הם מרויחים. הם תמיד יודעים מה עולה ומה יורד, מה הולך להיות גבוה. הם לוקחים משהו כשזה נמוך, ומתחילים להעלות אותו, קונים את זה בזול, ובכל מיני דרכים דואגים להעלות את זה, ולהעלות את זה, ולהעלות את זה, ואז הם מוכרים. אחר כך מי שנכנס לזה בסוף – בום, הוא נופל.

רק שתדעו דבר אחד: הם כל כך מטורפים האנשים האלה, שהם יכולים לגמור את עצמם, הם חולי-נפש – אבל רשעים. הם חולי-נפש מתוך הרישעות שלהם. והם מאמינים בשטן, שזה נותן להם לעשות מה שהם רוצים. את הדברים הכי עקומים – הם מסוגלים לעשות. [ר' סנהדרין סג: 'לא עבדו...', דע"ת לרמח"ל אות מ'] ואני לא יכול אפילו להגיד פה מה הם עושים, כי זה כל כך מגעיל, וכל כך קשה אפילו להעלות בפה מה שהם עושים. [איוב י"ב כ"ד: 'מֵסִיר לֵב רָאשֵׁי עַם הָאָרֶץ, וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ... וַיַּתְעֵם כַּשִּׁכּוֹר'].

ש. מה דעתך על דליפת הנפט באיזור אילת, מזכיר את הזיהום במפרץ מקסיקו לפני ארבע שנים.

ת. כן, אבל זה היה בכוונה. פיגוע. זה היה בכוונה, בלי ספק.

ש. האם הם עד כדי כך, כאלו מאזוכיסטים?...

ת. זה הכל כדי לעשות בעיות, הם רוצים שכולם יהיו בבעיה. לא אכפת להם כלום. אני רק רוצה שתראו, כל הבניה שקורה כאן בארץ, תסתובבו בירושלים, תסתכלו כמה דירות בונים. בשביל מי?! מי יכול להרשות לעצמו לקנות דירה בי-ם?! רוב הדירות האלה הם יותר מפוארות. תראו ברחוב ירמיהו, תראו שמה ליד בניני-האומה בכניסה לעיר, כל כך הרבה דירות, כל כך הרבה דירות. עבור מי?! בשביל מי?! וישנם עוד הרבה מקומות. בונים ובונים ובונים ['הָבָה נִבְנֶה לָּנוּ עִיר וּמִגְדָּל...']. אתם חושבים שזה בשביל היהודים?! גם זה בשביל הגוים שמתכוננים לבא לפה. רוצים לעשות כאן בארץ את 'הוואתיקן השני', שאחר כך, לפי הרצון שלהם, זה יהפוך להיות הוואתיקן-הראשון – שה' ישמור עלינו. אז מה, אז מה אתם חושבים?...

ש. מזכיר לנו איך אותו אדומי, הורדוס, הכניס כאן את הרומאים, הוא בנה להם במיוחד את קיסריה ועוד מקומות כאלו שירגישו ככה פה 'בבית'... ['נִסְגַּרְתִּי לֶאֱדוֹם בְּיַד רֵעַי מְדָנַי']

ת. רואים ברור שכבר התחילו להשתלט פה בכל מקום, בגלל המלחמות והמהומות עם הערבים, שדרך אגב – ראו שזה 'עשוי', כי רוב הערבים בכלל לא רצו את הבלאגן הזה, הם רוצים אך ורק לעבוד, ולהרויח, ולחיות. אבל הרוב מאלה שמשתתפים בהתפרעויות פה – זה הכל מהצעירים, אין מבוגרים ביניהם. אלו שמשתוללים, זורקים אבנים וכו', כולם צעירים! אפילו בני שתים-עשרה, בני תשע, בני חמש עשרה. זה מעושה. זה בשביל להוריד את העם היהודי. זה מעסיק אותם, את אלו שגרים פה, הם עסוקים עם מה שקורה, מפחדים שאיזה ערבי בודד לא יתנפל עליהם... אבל זה רק כדי להסיח דעת ממה שבאמת קורה.

ואני מזהיר את הערבים שהכנסיה הקתולית מתכוונת גם להשתלט על הר-הבית. אבל אף אחד מהם לא ישתלטו. [ישעיה כ"ה ו'-ז', ע"ש]

ש. בציון דוד המלך – כל הזמן עושים שם בעיות. האם יוכלו ככה להמשיך להתפלל?

ת. אני יודע, הוא עומד לעשות שמה את הוואתיקן השני, ימש"ו [מזמור פ"ג, מאמר 'מסע הצלב האחרון']. אני רק יודע שאנחנו נכנסים עכשיו לזמן מאד קשה. אבל אל תדאגו לדוד המלך, ה' לא יתן לגוים להתעסק עם מקום קבורתו זמן רב מדי, הוא יעיף אותם משם. [ריש האידרא זוטא, רפ"ח ע"א: 'ותיבש ידו']

 

ש. חלף כמעט חודש מהטבח בהר-נוף, האם הפיקו את הלקחים הנדרשים? האם נשאר רושם מכל ההתעוררות?

ת. נשאר רק מעט רושם מזה. רק אצל אלה שסובלים, אלו שאיבדו את האהובים שלהם, וגם אלה שעדיין בבתי-החולים. אבל כל הדבר הזה שהתרחש שם – יש הרבה סיבות לזה, הרבה סיבות מהעבירות שלנו. שתים מהסיבות הכי-בולטות: האחת – זה מסר להר-נוף וכן להרבה מקומות דומים בארץ בסטייל הזה, שישנה בעיה קשה מאד בצניעות ובכל העבירות שבאות מחוסר-הצניעות [במדבר ט"ו ל"ט, סוטה מז: 'משרבו נטויות גרון...', פתיחת ס' 'מחניך קדוש', ספר 'יסוד יוסף' סו"פ נ"ז, אוה"ח הק' ויקרא ר"פ י"ח], והדבר השני – זו המחלוקת, המחלוקת שהתבטאה שם בבית הכנסת בזה, אבל זה נמצא בכל מקום ובכל פינה של העולם החרדי. [עי' שקלים דף י"א.].

ש. אבל השאלה על מה כבר נשאר עדיין לריב...

ת. השאלה הזו ממש חשובה, אין לי תשובה...

ש. דוקא בנושאים של צניעות וקדושה לא הוזכר כלום...

ת. לא דיברו על הצניעות, וגם לא דיברו כ"כ מספיק על המחלוקת. אז על מה דיברו?... על מה יש עוד לדבר?!... קדושים תהיו! האם אנחנו קדושים?! חה חה...

ש. הזכרת שאפילו האנשים הרציניים, בכ"ז הם נגררים עם האוירה הכללית בסחף אחרי העגל הזהב. השאלה הרי אנחנו חיים במסגרות של קהילות, אז מה ניתן לעשות [רמב"ם דעות פ"ו]?

ת. אין מה לעשות. צריכים פשוט מה שיותר להתרחק מאלה שמדברים שקר, או שחיים את השקר ['מִדְּבַר שֶׁקֶר תִּרְחָק' ר' מקו"צ הגאולה ב'11]. אבל עוד מעט ה' יבדיל בין אלו שהם נשמות יהודיות אמיתיות, יכריח אותם לקבל ולחיות ולהיות חלק של האמת [יחזקאל כ' ל"ג, סנהדרין צז:, פרדר"א סו"פ מ"ב], ואלו שפשוט שקר, שקר, שקר, שהם – המקום שלהם זה עם הגוים. תהיה ממש מחיצה ברורה בין אלה לאלה. ['וּבָרוֹתִי', חסל"א מעין ה' נל"ז, אברבנאל העיקר הו', ור' מסר 'הפעם באמת' והמקורות שם].

ש. מי יודע כמה יהיו בפנים, מי יודע?

ת. לא הרבה. יחסית. ['וּבַשְּׂרִידִים אֲשֶׁר ה' קֹרֵא']

ש. ומה איתנו?...

ת. מי שיושב פה ומבין מה שאני מדבר – בודאי ובודאי יהיה עם האמת. ['וְהַמַּשְׂכִּלִים יָבִינוּ...']

 ש. מבקשים ברכה למוקד הטלפוני החדש... (נפתח לאחרונה מוקד טלפוני חדש לשמיעת המסרים שמספרו: 05832-87700).

ת. אני מברך אתכם שתהיה לכם הרבה הצלחה בזה, ואני שומע פה ושם שזה מצליח מאד, ברוך ה'. ברוך ה' – יהודים רוצים את האמת בכל זאת.

סיום: טוב, אין לי בכלל גם מה לומר יותר. אנחנו יודעים גם מה שאנחנו צריכים לעשות, להתקרב לקב"ה, אנחנו עצמנו. ואם המשפחות שלנו הם לא בדיוק איתנו – לא מְשַנֶה. תתפללו עליהם, וה' יעזור להם, וגם על הילדים שלנו ועל הנשים והבעלים שלנו ['אֶחָד מֵעִיר וּשְׁנַיִם מִמִּשְׁפָּחָה...', חלק דף קי"א.], ושכולנו רק נתפלל חזק חזק חזק, שה' ירחם על כל יהודי ויהודי, על כל נשמה יהודית, שירחם עלינו ['בְּשׁוּבְךָ לְצִיּוֹן בְּרַחֲמִים'] ושיביא לנו את הגאולה-השלימה בקלות, בקלות, כי זה לא פשוט.

 

וְהָיָה לְעֵת עֶרֶב יִהְיֶה אוֹר...

גילויו של האור מתוך החושך:

זכריה י"ד ז': 'וְהָיָה יוֹם אֶחָד הוּא יִוָּדַע לַה' לֹא יוֹם וְלֹא לָיְלָה, וְהָיָה לְעֵת עֶרֶב יִהְיֶה אוֹר...'.

מיכה ז' ח': 'אַל תִּשְׂמְחִי אֹיַבְתִּי לִי כִּי נָפַלְתִּי קָמְתִּי, כִּי אֵשֵׁב בַּחֹשֶׁךְ ה' אוֹר לִי...'.

איוב י"ב כ"ב: 'מְגַלֶּה עֲמֻקוֹת מִנִּי חֹשֶׁךְ, וַיֹּצֵא לָאוֹר צַלְמָוֶת'.

ישעיה ט' א': 'הָעָם הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ רָאוּ אוֹר גָּדוֹל, יֹשְׁבֵי בְּאֶרֶץ צַלְמָוֶת אוֹר נָגַהּ עֲלֵיהֶם'.

ראה ילקוט שמעוני ישעיה ס', רמז תצ"ט–תק"א בענ"ז באורך (הודפס גם בסוף 'תנא דבי אליהו', בשייכות לדברי התנדא"ז פרק כ"א).

'עַד עֲלוֹת הַשָּׁחַר', ביטול השקר וביעורו בעת הגאולה השלמה:

ישעיה ב' י"ח: 'וְהָאֱלִילִים כָּלִיל יַחֲלֹף'. משלי י"ג ט': 'אוֹר צַדִּיקִים יִשְׂמָח, וְנֵר רְשָׁעִים יִדְעָךְ'.  גמ' פרק חלק דף צ"ט ע"א: 'כִּי הִנֵּה הַחֹשֶׁךְ יְכַסֶּה אֶרֶץ וַעֲרָפֶל לְאֻמִּים', א"ל ההוא מינא לרבי אבהו לאימת אתי משיחא, א"ל לכי תחפי להו חשוכא להנהו אינשי, א"ל מילט קא לייטת לי, א"ל קרא כתיב 'כי הנה החשך יכסה ארץ וערפל לאומים...'.  ועל פי זה יסד הפייט ב'אקדמות': 'בְּמֵיתֵי לִי נְהוֹרָא, וְתַחֲפֵי לְכוֹן בַּהֲתָא: יְקָרֵיהּ כַּד אִתְגְלֵי, בְּתוּקְפָא וּבִגְבוּרְתָּא'.

רמח"ל דעת תבונות אות ל"ד: 'ותכלית כל ההצלחה שהוא מבטיח לישראל הוא התברר יחודו לעיני הכל. ודבר זה נזכר פעמים אין מספר בדברי הנביאים ע"ה: "ונשגב ה' לבדו ביום ההוא"; "והיה ה' למלך וגו' ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד"; "כי אז אהפוך אל עמים לקרוא כלם בשם ה' לעבדו שכם אחד". וסוף דבר, הלא זה עדותנו בכל יום תמיד "שמע ישראל ה' אלקינו ה' אחד". ור' דברי הרמב"ן ב'ספר הגאולה' סוף השער הב'.

 

 בעניין האברך שסיפר על חלומות קשים שהוא ראה לאחרונה, תיאורי מלחמה וכו', מראה הירח בכתמי-דם ועוד:

זה כתוב, ותוכלו למצוא את המקורות, שבסוף הזמנים, לפני שבא משיח, יהיו כל מיני אנשים שיהיו להם חלומות, יֵדעו דברים, יהיו גילויים לאנשים מסוימים מה יהיה, ומה קורה, ומה לא בסדר, יהיו כל מיני דברים כאלה לפני שמשיח בא, וזה בודאי אחד מן הסימנים.

והיהודי הזה הוא קיבל את המסר הזה. [ר' יואל פרק ג' פסוקים א'-ה'].

רוב האנשים בטח צוחקים ממנו, אבל אלו שיודעים שעומד להיות משהו, ממש מרגישים את זה בפנים, בלי לדעת כל מה שאני מספר פה, אלו יודעים שהוא מדבר אמת! אלו יודעים שזו אזהרה מן השמים!

וזה ברור לאנשים שהם אנשי-אמת.

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 7842947 פעמים
היום - 20/04/24