פרק 35 - תקשור 17
 

תקשור 17,   ירושלים, יום שלישי,  כ"ג באב התשס"ז   7/8/2007
                                                                                    (לפני הגהה)
דניאל:
יש לי לומר שהרבה דברים קורים מסביבנו, ואנשים לא כל כך רוצים לשים לב. הדבר הראשון שהיום נהרגו 4 אנשים צעירים, 3 בחורי ישיבות, ואברך אחד. ואיך הם נהרגו לא עלינו ?  נהרגו בטיול ג'יפים. בחורי ישיבה ואברך שנהרגו בטיול של ג'יפים.  אני שואל, מה עושים בטיול של ג'יפים לומדי תורה?  מה עושים? מבזבזים את הזמן שלהם על דברים מסוכנים?  דברים גויים ולא מבינים. שוב לא מבינים.  אני שואל את המשפחות, את ההורים של אותם בחורי ישיבה מאותה ישיבה. לנסוע בטיול של ג'יפים, זה מתאים ללומדי תורה? ישיבה טובה. אוי לנו,אוי לנו.
ולא רק זה, כל אלה שהלכו לטיולים בשמש החזקה, במזג האויר הקשה, בשביל מה? בשביל מה? זה נגד התורה לסכן את החיים על שטויות.  לראות את נפלאות הבורא? אדרבא, אבל לא בשיגעון, לא בדברים גויים.
לא בלסכן את החיים.

אורח: דניאל, 4 בחורים דווקא מנתניה, איך זה שיש 4 מנתניה, משם דווקא?
דניאל: אני לא יכול לענות על זה. אבל כל כול עם ישראל  צריך לשלם על זה. כי הרבה מאוד מאתנו רוצים את זה, את החיים הגויים (החומריים, הנאות העולם הזה), את המהירות, את השטויות.
עוד דבר, היו הרבה דברים שקרו בעולם, אך לפני שנעבור על העולם, היו הרבה תאונות.   אני רוצה להזכיר ליהודים שבזמן האחרון היו הרבה תאונות ומקרי מוות משונים בין היהודים החרדים.


ואני רוצה לספר לכם שהרב עזריאל טאובר סיפר ספור מאוד חשוב של בן אדם, בחור ישיבה, שהיה מאומץ, ולא ידע זאת. באיזה שלב אמרו לו בגיל 20  שהוא מאומץ, והוריו הביולוגיים הם גויים. הבחור הזה הלך לראש הישיבה, ושאל מה לעשות. ראש הישיבה אמר לו להתגייר, והוא אמר שהוא צריך לחשוב. הוא חזר ואמר שהוא לא רוצה להתגייר. ולמה החליט שהוא לא צריך להיות יהודי?  עם כל 613 דינים וחוקים, 7  מצוות של בני נח זה מספיק לו.
ראש הישיבה קיבל הלם מזה, כזה בחור חשוב מחליט  החלטה כזו?  אחרי כל התורה שתלמידו למד? הוא החליט לערוך מחקר קטן בישיבה שלו.  הוא הציג שאלה כזו: "אילו  היית מגלה פתאום שאתה גוי, מה היית עושה?

80% מהתלמידים אמרו שהם היו עוזבים את היהדות, והולכים להיות גויים (!!)
הרב ישראל טאובר בכה בדמעות  על הדבר הזה, וזה באמת מזעזע.  והוא אמר  שהוא  מאמין, שאילו הוא היה שואל את כל  הקהל שהוא דיבר אתם באותו לילה (היו כ- 5,000 נשים) הוא לא היה בטוח כי גם הם היו מחליטות כמו הבחורים.

אבא: מתי זה היה?  (ממש לא האמנתי)
דניאל: בתשעת הימים.
התגובה הראשונה זה להגיד לא נכון, איך זה יכול להיות ? אבל באמת, כמו שאנו קשורים לגשמיות, כמו שאנו עושים טיולים על ג'יפים, ודברים של הגויים, אז אנחנו כן צריכים להאמין לזה. ואני רק רוצה להזכיר לכם, שבמצרים כל היהודים לא שינו שמם, לשונם, ומלבושם. ובכל זאת 80% לפחות, אם לא יותר, לא היו ראויים לצאת ממצרים,כיוון שהיו כל כך קשורים לתרבות ולעבודה זרה שלהם ולכן הם מתו עוד במצרים.
אני רק מתפלל מאוד חזק שזה לא יקרה עכשיו.

כל בן אדם יכול לראות בבירור שהעולם מתכונן למלחמה, ולא רק מלחמה בישראל, אלא מלחמה הרבה יותר גדולה.  רואים בבירור שרוסיה, הדוב המסוכן הרים את ראשו חזק, ורוצה לבלוע את העולם. רואים את הקשר בין הרדיקאלים המוסלמים, שמחכים לשלוט על כל ארצות ערב וגם באירופה. רואים את שכנה של ארה"ב, מקסיקו, שכ"כ מסוכן שם, שאי אפשר לטייל שם.  וזה מקום מאוד טבעי בשביל כל מיני רדיקאלים איסלמים להתבסס ממש על גבול ארה"ב, והאמריקאים מפחדים מזה מאוד. יש ארצות כמו ונצואלה, שכ"כ שונאים את ארה"ב, וידידה של איראן, וזה מאוד מסוכן בגלל כל הנפט שיש להם.
וארה"ב סובלת מדיכאון פנימי- מבעיות בכלכלה, ממשבר רוחני, כי כבר כמעט אין שום מורליות. הגשמיות תפשה את הראש של כולם, ולא מעניין אותם כלום. והגשמיות כשזה עובר את הגבול- זה מביא לדיכאון.

כל אירופה בסכנה גדולה. כי האוכלוסייה הערבית בארצות שלהם מאוד גדולה ומאוד מסוכנת. ויש מטורפים שהם ראשי ממשלות בכל מיני ארצות, אוי לנו.

ואנחנו כולם עם הראש באדמה. זה לא רק הסורים על הגבול עם ישראל, זה גם הרוסים. וזאת אומרת שלא רק האיראנים והעיראקים שטים בים בגבול איראן, אלא גם האמריקאים והרוסים קרובים גם.
אז מה אתם חושבים?

הרוסים שוב מתנהגים כמו לפני נפילת מסך הברזל, אני חושב שכדאי מאוד בעתיד הקרוב, שהיהודים יברחו מרוסיה, כל זמן שיש עוד אפשרות.
העולם עומד על סף קריסה, חוץ מכל המסרים דרך מזג האוויר המשונה, אסונות הטבע שבכל העולם הרבה יותר מהרגיל, וכו'.

יהודים, יהודים, תפתחו את העיניים אין לנו זמן. יהודים, יהודים, סכנה גדולה! תחזרו בתשובה, תחזרו לאמת, לקב"ה, תחזרו לריבונו של עולם,תחזרו לאבינו שבשמים!

אבא:     אתמול נכתב בידיעות אחרונות שרוסיה מקימה בסיסים
               צבאיים  בסוריה אתה רוצה לומר משהו?
דניאל:   כבר התייחסתי לזה.  (תקשור קודם דניאל אמר שהרוסים
               שולחים נשק מתוחכם לסוריה).

אבא:     האם כדאי להכין בבית מלאי של אוכל לפני שמתחיל כל
               הסיפור?
דניאל:   כן, כמה שנים אנחנו אומרים את זה.
אבא:     לכמה זמן?
דניאל:   לפחות שבועיים, אבל אוכל שמשתמשים בו כל הזמן, שלא
               לזרוק את זה.



אבא:     קיבלתי מכתב מיהודי בשם רן (ב2/8/2007) שכותב:
דברתי היום יום חמישי י''ח אב ס''ז עם סגן אלוף במלואים שהיה בשיחה של מפקדים עם אלוף פקוד העורף שאמר שלפי הערכת מודיעין עדכנית כדבריו - "אנחנו מתנהגים כמו בנות יענה ובאמת המצב הוא כמו לפני השואה - עד אוקטובר תהיה כאן מלחמת עולם". אמרתי לו -זה בדיוק מה שאומרים האוטיסטים.  בברכת ישועה ברחמים, רן
אתה רוצה להתייחס לזה דניאל ?

דניאל:   תקשיבו טוב, מה שהאדם הזה אומר, הוא לא אוטיסט, זה אדם בשטח שאומר את זה, וזה לא סתם. ולמה הוא אומר את זה?
שנחזור בתשובה, ולא נחכה לראות איך כל הפצצות יורדות כי זה מעניין כמו קרקס. אלא עכשיו ומייד לחזור בתשובה, כדי שזה לא יפגע באף אחד מאיתנו.


אבא:   קיבלתי מכתב המפנה לקטע
מעניין מתוך האתר של NFC מתאריך - יום ראשון 22 יולי 2007  
"...
בכל הפעמים האחרונות שבהן התבטא נשיא אירן, אחמדינג'אד, בדבר השמדת ישראל אירעו בארצו רעידות אדמה ברמה בינונית, בתוך 48 שעות ממועד הצהרתו. מדובר ב5 הפעמים האחרונות בהן התבטא בנושא  (חיפוש פשוט בגוגל מניב את תאריכי הרעידות וההתבטאויות)"

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-136335-00.html?tag=00-23-32


האם יש לך התייחסות לזה, דניאל?
דניאל:   לא. אפילו אם כן, אז מה? הוא לא יצליח, אבל לנסות הוא
               ינסה.
אבא:     דניאל, בקשר ל-2 מיליארד עכברים בסין (דניאל אמר בתקשור
               הקודם), מאיפה אתה יודע את זה? ספרת אותם?
דניאל:   מכל הראשים של כולם.


אבא:     צוריאל שלח לנו מכתב מעניין -
התיקשור האחרון שמתייחס לספקנים באמיתות התקשור יפה מאד ומאד אהבתי.  אני אישית כבר לא מתווכח עם אנשים זה גומר לי את האנרגיות בגוף,  וברוך ה' אתה לא מעביר נבואות זעם אתה מעביר דברי אמת לאמיתה, ודברים הכי משמחים שקיימים בעולם, ערב חזרת המלך לביתו.


אבא:     קבלנו עוד מכתב חיזוק מאברהם מבאר שבע -
בעניין התגובות התמוהות למיניהם רציתי לומר שאותם אנשים שכותבים כך, זה משום שהם לא קראו את כל המסרים, השאלות והתשובות מההתחלה.  הם נכנסים באמצע הסרט ורוצים שהכל יהיה ברור להם.  אני אישית מאוד נהנה מהאתר, ואין צורך לספר בשבחו, ואתם וכל הצדיקים שמעבירים מסרים
- אני יודע שעוד הרבה מודים לכם מאוד ואשריכם ויהי רצון שתמשיכו להוסיף לנו עוד אור כזה הערה: אני קורא את האתר מהתחלתו ואני רק נהנה ממנו ושואב ממנו עידוד וכח.

דניאל:   אברהם מבאר שבע, אתה נותן לי הרבה עידוד.


(1)
כותרת: ואהבת לרעך כמוך אני ה'   (ויקרא פרק י"ט, 18)
 שואל:   רמי מהנגב   (30/07/2007)
שאלה:  דניאל, אתה מדבר על אחדות העם.  אני ל א יודע איך אפשר לומר אחדות כאשר יש כל כך הרבה שנאה בין ספרדים לאשכנזים.
מתוך ספרים שקראתי הבנתי שמי שאשם בשנאה הזו אלה האשכנזים. תמיד חלחלו ריב ותמיד הכשילו את הספרדים והתייחסו אליהם בתור עבדים.  אני רוצה לשאול אותך איך או איזה מסר יש לך להעביר לאשכנזים במיוחד החרדים.
אני אתן לך דוגמא - אם אשכנזי מתחתן עם ספרדיה אז בטוח יש לו איזה פגם אצל החרדים.  אני שואל למה שנאה כל כך גדולה כזו !!??

(אבא: לאור שאלתו של רמי, שמתי לב כי כל הדודים של דניאל נשואים לספרדיות וכל הדודות של דניאל נשואות לספרדים).

דניאל:
גם אני שואל, למה שנאה כל כך גדולה, זה מאוד כואב לי וזה גורם להרבה שנאת חינם. אם היתה לי תשובה הייתי נותן לך אבל זה אצל אשכנזים ולא רק חרדים.
הציונים שהגיעו ארצה, הקבוצה של בן גוריון, הם היו הכי גזענים, הם היו הכי נגד הספרדים, והם הרסו את העליות הספרדיות והתימניות שהגיעו.  ממש הרסו אותם בדם קר. הם בנו את שכונת התקווה, וכל הבעיה שיש שם. הם בנו את כפר שלם, וזה שהם עשו בושות לספרדים ואמרו להם: מה אתם מדברים ערבית? למה יש לכם כ"כ הרבה ילדים? ממש לקחו מהם את הכבוד העצמי, והורידו אותם עד לעפר.
לא היו בעיות של אנשים פושעים בארצות ערב בין היהודים, אבל פה כן, למה? הם לקחו את הספרדים ועשו מהם אפס שלא שווים כלום, והם גרמו את הנפילה הגדולה לכל כך הרבה יהודים חשובים ממקומות כמו מרוקו, וכו' והרסו כמעט את התימנים.
אבל ברוך השם התימנים והמרוקאים חוזרים לאמת.

ובעצם הם (האשכנזים) חיסלו גם את עצמם, כי הם לקחו יהודים טובים  מהשואה והורידו מהם את האמונה ואת הביטחון בה'.
אז רוב הבעיות שלנו באו מהציונים, מהקבוצה של בן גוריון, מהחוליה הזאת. לכן אני לא מבין וכואב לי הלב על הירידה הזו של אהבת ישראל שיש לנו. אבל אני מקווה שלאט אט  הכל יעלם, על מנת שכאשר יגיע המשיח , כמו שאחד אומר אולי הוא יהיה גם ספרדי וגם בעל תשובה
וזה יסדר את כולם.

 

(2)
כותרת:   החפץ חיים
שואלת:   שירה   (02/08/2007)
שאלה:    אני כ"כ רוצה לעזוב את העולם הזה ולהתמסר לחלוטין רק לרבש"ע אבל זה מאוד קשה, גדלתי בבית שבו החיצוניות מאוד חשובה-ובעיקר היא. איך עוזבים את הכל?
דניאל:     אני אגיד לך, זו התרופה כדי להציל את החיים, אז כדאי מייד להתחיל. אין הרבה זמן.



(3)
שואל:     אלדד   (04/08/2007)
שאלה:    אם יהודיה נקברת בקבר של גוים בצרפת האם המשפחה
                היהודיה שלה יכולה ללכת ללויה? כמו כן היא נקברה בארון
                כמנהג הנוצרים.
דניאל:     אני לא פוסק, אני לא יכול לענות על זה.



(4)
כותרת:   אבל לגמרי
שואלת:   פלונית   (02/08/2007)
שאלה:    אני מאוד רוצה להפסיק להכנס לאתר שלכם ולהתחיל להתחזק באמת-ולא לקרוא את הנבואות ולפחד. איך זורקים את העולם הזה והאינטרנט מהבית?
דניאל:     סוגרים את המחשב, אבל לגמרי.


(5)
כותרת:   יהודי על באמת.
שואל:     אלמוני מב"ב
שאלה:    במה יש להתחזק בימים אלו אציין שאנו חרדים ב"ה
דניאל:     במה יש להתחזק? לזרוק את העולם הגשמי, גשמיות יתר,
                ולחזור להיות יהודי באמת.


(6)
כותרת:   התחלה יפה
שואל:     א.    (01/08/2007)
שאלה:    אני לא "מחכה להצגה"...דניאל היקר, אני מחכה למשיח...! ומה לעשות, כנראה נגזר שהמשיח יתגלה באופן דרמאטי בשעת מלחמה ומשבר וכל הנביאים והספרים מדברים על המלחמה הנוראה שתהי'ה לפני התגלות המשיח, ואם אין ברירה אחרת - אז מה לעשות? שיהי'ה מה שיהי'ה, ובלבד שכבר יבוא, אם זו הדרך היחידה לבואו. גם כבר נמאס לגמרי לראות מי מושל בנו - ריקים ופוחזים, אוכלי טריפות ומחללי שבת, נמאס לראות את הצלחת הפושעים והרשעים, נמאס לשמוע כל יום על האסונות והתאונות והמחלות. אז אני אומר שאם ממילא זו הדרך היחידה - אז שיהי'ה כבר. אין כח לחכות...והשם - הטוב בעיניו יעשה. אני רק יכול להגיד על עצמי שאני מאמין באמונה שלימה שאהי'ה מהזוכים לראות את פניו...כשישאלו אותי אם ציפיתי לישועה - לא אתבייש לומר בקול גדול "כן, ועוד איך!".

אבל מה איתך דניאל ? רק זורק איומים והפחדות..שום תאריך, שום מאורע - הכל דיבורים באויר...וכשכבר אמרתם משהו ספציפי לגבי שלושת השבועות - כלום ! לא צריך אותך בשביל להבין שמתבשלים דברים קשים זה כתוב בכל עיתון...ממך אפשר הי'ה לצפות ליותר מכך וגם לסיגנון פחות בוטה וחצוף.

דניאל:     א.  כל הכבוד.אתה יודע בדיוק את האמת, כל הכבוד!
                אז אם כך, אתה יכול להפסיק לקרוא את האתר שלנו.


(7)
כותרת:   מי ינצח בסוף - היצר הטוב או היצר הרע ?
שואל:     גרשון   (31/07/2007)
שאלה:    כתבתם באתר - לא להיות גויים בלבוש של יהודים או יהודים בלבוש של גויים. אנחנו צריכים להיות יהודים ב 100%, בלי כל הדברים הלא אמיתיים. - אי אפשר לחיות בקיצוניות כזה - הדרך המוסרי בהדרגה - ואתם אומרים שחייבים לקפוץ ?

דניאל:     רוצים להיות יהודים בהדרגה? טוב תנסו, נראה מי יגיע קודם.


(8)
כותרת:   פאות, נושא שלא ניגמר
שואל:     צור   (31/07/2007)
שאלה:    מה עושים עם האישה כשלא מוכנה להוריד את הפאה.
דניאל:     צור, זו בעיה מאד קשה.  צריכים לנסות לשכנע אותה בטוב ובשכנוע אמיתי - כמה גדולי הדור נגד וכמה שהפאות של היום הן ממש אסורות, כי הן ממש שיער.
(דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, השיבנו ה' אליך ונשובה, חדש ימינו כקדם)


(9)
כותרת:   מהרסיך ומחריביך ממך יצאו  (ישעיה מ"ט)
שואלת:   לאה   (26/07/2007)
שאלה:    מה הסיבה שהשלטון בישראל פועל נגד יהודים, מחריב ישובים ומבקש למסור חלקי ארצנו לידי זרים? ומה עלינו לעשות לנוכח זאת?
דניאל:     דיברתי קודם על הציונים ואיך הם בכלל הרסו את עם-ישראל ואת ארץ ישראל.  אבל, מה יש לעשות? לחזור בתשובה ולעשות את רצון ה', ואז הוא יעזור לנו, וירים אותו ויביא אותנו לבית המקדש השלישי.


(10)
כותרת:   עוד מעט.
שואל:     יעקב   (25/07/2007)
שאלה:    האם עלינו להתחיל ולבנות את ביהמ"ק ,לפחות את המזבח
                ללא המתנה למשיח ?
דניאל:     לא.



(11)
כותרת:   התפקיד של דניאל
שואל:     משה   (30/07/2007)
שאלה:    זה קצת ארוך אבל הרגשתי שאני חייב לכתוב את הדברים האלה כי זה כואב לי שפונים לדניאל שלא בנימוס.

שלום וברכה דניאל היקר. כתוב באתר שאתה ניצוץ של דניאל הנביא. כידוע, דניאל הנביא הוא היחיד שהקב"ה גילה לו במפורש את תאריך הקץ (למרות שדניאל לא הבין זאת כי זה הועבר לו בצופן) אז נשאלה השאלה במה זכה דניאל הנביא לדבר הגדול הזה?
המלאך אומר לדניאל - "ותעמוד לגורלך לקץ הימין".

האם הכונה בפסוק היא גם אליך שאתה ניצוץ של דניאל הנביא ובאת לעולם בתקופה של "קץ הימין"?

אתה מחזק אותי מאוד באמת ללא פשרות שאתה מציג בתיקשורים שלך- חד וחלק ללא חת ובלי טיוחים והתחמקויות. אשריך. אני מקוה שאתה לא נעלב מאלו שתוקפים אותך, אין לך מה להעלב מהם.
לכל אלה שתוקפים את דניאל, בבקשה אל תעשו את זה. זה לא הסגנון שהקב"ה רוצה. הרי כתוב "דרכיה דרכי נועם" ויש לפנות בנימוס הראוי,

ובמיוחד שמדובר בנשמה גדולה כ"כ שהיא ניצוץ של דניאל הנביא. בבקשה תזכרו שדניאל בסה"כ בא לעזור לנו לראות את האמת בתוך החושך הרוחני האדיר שאנחנו שרויים בו.

דניאל:     משה, תודה. זה מעודד אותי מאוד.
אך לשאלה שלך איני יכול לענות, כי התפקיד שלי זה לא לגלות סודות, אלא לתת מסר לעם ישראל וזה הכל. אני באתי לעולם הזה לתת מוסר , ולא לגלות סודות.
משה, תודה עבור כל מה שאמרת, אני שמח למצוא אדם שמבין.


(מתוך הדף הראשון בספר של דניאל - מסרים מעולם האמת, בקרוב...)

וְאַתָּה דָנִיֵּאל סְתֹם הַדְּבָרִים וַחֲתֹם הַסֵּפֶר עַד-עֵת קֵץ יְשֹׁטְטוּ רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדָּעַת:
וַיֹּאמֶר לֵךְ דָּנִיֵּאל כִּי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הַדְּבָרִים עַד-עֵת קֵץ:
יִתְבָּרְרוּ וְיִתְלַבְּנוּ וְיִצָּרְפוּ רַבִּים וְהִרְשִׁיעוּ רְשָׁעִים וְלֹא יָבִינוּ כָּל-רְשָׁעִים וְהַמַּשְֹכִּלִים יָבִינוּ:

(דניאל  פרק י"ב)


(13)
כותרת: תפילה - המפתח להצלחה
שואלת: נטע   (30/07/2007)
שאלה:  דניאל היקר בעניין התאמה זוגית, מה אתה ממליץ לזוג שהתגרשו כבר פעם ונכוו ממערכת נישואין, לעשות כדי להיות בטוחים שהבן/בת זוג האחר שהם יוצאים איתו מתאים להם. היום זה כל כך מפחיד להתחתן ואני לא מתכוננת כרגע לפרט את הסיבות, אתה בטח יודע.
לפעמים אני חושבת שזה לא התיקון שלי יותר להתחתן ולהביא ילדים לעולם, הגירושין והמצב בשטח גרמו לי לפחד מאוד לעשות את הצעד הזה שוב.
מה אתה מציע לי לעשות ? נכוותי כבר מכל מיני רבנים בעבר שהסתכלו במזוזה ואמרו כל מיני דברים, ומצדיקים שאמרו שיש להם "מגיד" שמגלה להם כל מיני דברים, ועוד... ועוד.... חייבת ממך תשובה בתודה

דניאל:   רק להתפלל.  אסור להפסיק כי יש לכולנו תיקונים, והתיקונים חשובים ביותר, חייבים לתקן כדי שנוכל להגיע לעולם שכולו טוב, לעולם של חיים לנצח.
לכן, כל צרה שעברת זה רק עוזר לתיקון.
ואיך תדעי מי התיקון הבא ?
מקווים שהתיקון הבא יהיה הרבה יותר נעים, אבל צריך רק להתפלל.

(אבא: אני לא רב, ולא חכם, אבל אני יודע שכולנו הילדים של הקב"ה, ותפילה לקב"ה עם כל הלב, עם כל הנשמה, עם דמעות,  פותחת הרבה דלתות בשמיים...)


(14)
כותרת: מוצאי שביעית בן דוד בא.
שואל:    יעקב מת"א   (27/07/2007)
שאלה:  שנה זו - תשס"ז עומדת לפני סיום ובכך למעשה יסתיימו 6 שנים מאז נפילת מגדלי התאומים. שנת תשס"ח המתקרבת הינה גם שנת שמיטה. יש תחושה שכאילו בשנה הבאה יתחילו דברים אחרים ותהליכי הגאולה יעלו מדרגה אודה אם ניתן לדעת מעט יותר פרטים לגבי השנה הבאה עד כמה שניתן לפרט.
דניאל:   אני לא יכול להגיד הרבה, אבל כמו ששמעת וכמו שמרגישים כולם עם כל מה שקורה בעולם, זה מאוד יכול להיות .

(15)
כותרת:  רק דבר אחד.
שואל:    אלי   (31/07/2007)
שאלה:   בדיוק כמו שכתבתי - רק תרוצים וסיפורים.  אתה מסיט את נקודת הכובד.  השאלה היא אם אתה רואה דברים יותר ממני או לא, ועכשיו ענית ברור : לא !
אז בשביל מה אני צריך אותך ?
כל אחד רואה את ההכנות למלחמה וחש כי היא מתקרבת,
כל אחד יודע שמזג האויר נמצא בבעי'ה רצינית בגלל התחממות העולם.
בכל הדודות היו אסונות ומכות ומגיפות ומלחמות...ורעידות אדמה. רעידה אחת בסין (לפני כ-27 שנים) הרגה פי 50 יותר אנשים מכל האסונות שהיו עכשיו!
אתה פשוט מסתמך על הזיכרון הקצר של האנשים.
אתם האוטיסטים אמרתם משהו מאד ספציפי - וזה לא התקיים.
אבל אין לכם לא שכל וכנראה גם לא בושה וכנראה גם הרבה חוצפה - ואתם ממשיכים כאילו לא קרה כלום. אני מצידי מתנתק מכם.
ברור לי שאינכם יודעים לומר שום דבר ברור ורק זורעים הפחדות ותחזיות שכל אדם רגיל יכול להגיע אליהם עם מחשבה הגיונית והתבוננות. אז מה אני צריך אותך ? שב בבית ותפסיק לבלבל את המוח.

דניאל:   אלי החמוד, אתה טועה בדבר אחד.
דבר אחד אני יודע יותר ממך.
רק תשובה תציל אותנו, ועל זה אתה לא חושב.

דניאל (בקול): יש מקרים שהיצר הרע מטיל ומעיף עלינו חצים רוחניים.
לחלק שחוזרים בתשובה - אין להם בעיה, הם באו בגלגול ויכלו לעשות בקלות תשובה.
אבל לא כל אחד יכול לחזור בקלות, כי יש כאלה שהיצר הרע מבלבל להם את המוח, ומתעקש עליהם (לא נותן להם לעשות תשובה)
יש כאלה שלא יכולים לחזור בתשובה מפני שהמשיח עדיין לא הגיע. 

(16)
כותרת:  עוד יותר טוב
שואל:    לירז   (30/07/2007)
שאלה:
א. רציתי להוסיף בנוגע לעידכון האחרון שגם אלקידעה נמצאים כעת ברצועת עזה לפי מה שכתוב ב
Ynet
ב. רציתי לבקש מחילה בשם כל האנשים שרשמו דברים לא מכובדים ופוגעים לאוטיסטים כדי שחס ושלום מזה יצא קטרוג עליהם.
ג. אני מבין את הדברים על כך שהצבא הוא לא מקום טוב אבל אני מסכים עם האב כי אני במצבו ואני חוזר בתשובה ואני מבין שזה לא בגלל הצבא אבל בצבא טוב לי כי שם יש בית כנסת שאני יכול ללכת אליו ואילו בבייתי הדברים קצת קשים בגלל שהמשפחה לא רוצה לקבל את זה והם קצת נגד. אז הייתי רוצה לעצתכם ושל האב מה עושים עם המשפחה? אני מקנא באב כי הוא הצליח בכך ועם כל המלחמה שתהיה אני חושב שלי לא יהיה זמן להצליח ואני מקווה שאספיק וגם שאני משתדל מספיק. תודה, לירז.
דניאל:   לירז, יש בכל מקום דברים טובים, תלוי במצב של האדם.
ואם ברוך השם אתה משתמש בצבא בשביל החזרה בתשובה והקשר עם ה', עוד יותר טוב.

(17)
שואל:    אריק   (11/07/2007)
שאלה:   אני בן 33, חוזר בתשובה ומאוד מאמין.  אני גולש הרבה באינטרנט בעניין של המשיח, מחפש
 כתבות וכל מיני ידיעות.
אתה דניאל אומר כל הזמן ומדבר על "האמת" איזו אמת אתה מתכוון? אני לא קלטתי עד עכשיו.
אתה אומר שישרוד זה שידע את האמת.
כמו כן הרב כדורי אמר באיזו כתבה שקראתי בקשר למשיח שמי שיודע לא מדבר ומי שלא יודע סתם מדבר.
והוא אמר שהמשיח הינו סוד, ואני תוהה מהם האמת שהמקובלים מדברים עליה וכן למה יש כל כך הרבה מעטה של סודיות על המסרים שאומרים המקובלים. האם הם לא צריכים לדבר במסר יותר מובן אני מתכוון לשאר העם הפשוטים כדי שהם יבינו במה
 מדובר ?

דניאל:   אריק,אני מציע לך לשבת וללמוד גמרא, ותפסיק ללמוד כל מיני תשובות אצל מקובלים. זה לא העניין שלך בכלל.  העניין שלך זה לחפש את האמת, והאמת היא הקשר היחיד שלך עם הקב"ה.
את זה מקבלים רק דרך התורה, לימוד, מעשים טובים וכו'.
(18)
כותרת:  בסוף.1
שואלת: הילה   (09/07/2007)
שאלה:   האם התפיסה הציונית הדתית היא לא טובה? כלומר האם זה לא בסדר שרואים בתקומת ארץ ישראל מחדש אחרי השואה
 כהתחלתה של הגאולה?

דניאל:   זה בסדר (תקומת ארץ ישראל), אבל זה (נעשה בדרך) שלילית, זה לא חיובי. המדינה היא שלילית, וכתוב על זה (נבואה) שיקום ישוב בארץ ישראל ע"י החילונים, וזה יהיה הסוף.
כאשר זה  יתפרק ואנו רואים עכשיו שהמדינה מתפרקת וזה הסוף.
ואם את רוצה להגיד שמדינת ישראל זה סימן של תחילת הגאולה -
כן, נכון, אבל זה הירידה לפני הסוף
(ראה נספח 1 - הנבואות על הקמת המדינה) 



(19)
כותרת:  בסוף.2..
שואלת: משפחה מישראל   (6/07/2007)
שאלה:   דיברתם באחד הפרקים על אדום שצריך להעלם לגמרי מהעולם, אבל באשר לישמעלים, למוסלמים שמחזיקים שטחים ומדינות בגרון וכולם מפחדים מהם נורא... מה יהיה איתם? האם גם הם יעלמו? הרבה בריאות משפחה ישראלית

דניאל:   כל אלה שלא יקבלו עול מלכות שמים - ייעלמו.

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 7830508 פעמים
היום - 28/03/24