פרק 56 התקשור ה20
 
פרק 56.

התקשור ה-20 עם בנימין ודניאל.  יום ראשון  28/10/2007

כרגיל, הערות שהוספתי - בסוגריים.
כמו כן הוספתי מספר פסוקים המתייחסים למסרים.

אבא: מתוך המסרים של התיקשורים האחרונים, אני מתחיל להבין שהולך להיות משהוא מיוחד.  לא סתם כמה מלחמה, פצצות, אלא דברים, אי אפשר (להגיד אותם), דברים מעבר... אפשר לקבל קצת הסברים?
(להזכיר לקוראים מספר קטעים מהתקשורים -
* יש כמה חודשים עד ללידה  (פרק 37),
* הבסיס יהיה כמו יציאת מצרים, אבל יהיה הרבה יותר קשה (פרק 30),
* זה יהיה מעל ומעבר לכל חוויה שהיתה לאדם עד היום (פרק 51),
* ארצות רבות יעלמו מההיסטוריה (פרק 42),
*
יהיה טוב בסוף, אבל כמה ישארו, ואיזה צרות עוד נעבור,
   ואיזה פחד גדול  (פרק 32)


בנימין:
אנחנו בסוף. התהליך התחיל. התהליך האחרון לפני הסוף של עולם השקר. כל אדם ששייך לאמת, רואה את זה ברור, וכל אדם שלא כל כך חכם ולא יודע את הנבואות, גם מרגיש שעומד להיות משהוא מבהיל, קשה ועולמי.
הוא לא יודע מה, אולי מלחמה גרעינית ח"ו, אולי איזה אסונות טבע יותר ממשהו שראינו עד עכשיו, אולי דומה לסרט שהוא ראה. מי יודע. אבל איש אמת יודע בדיוק שזה באמת כתוב בנבואות הקדושות ומאוד ברור.

ה' בוחן כל אחד בנפרד, ואת כל עם ישראל כעם,
וזו בדיקה מדויקת ובלי הנחות (הקלות).


זכריה פרק יג
וְהָיָה בְכָל־הָאָרֶץ נְאֻם־ה', פִּי־שְׁנַיִם בָּהּ, יִכָּרְתוּ יִגְוָעוּ;
וְהַשְּׁלִשִׁית יִוָּתֶר בָּהּ׃
וְהֵבֵאתִי אֶת־הַשְּׁלִשִׁית בָּאֵשׁ, וּצְרַפְתִּים כִּצְרוֹף אֶת־הַכֶּסֶף, וּבְחַנְתִּים כִּבְחוֹן אֶת־הַזָּהָב; הוּא יִקְרָא בִשְׁמִי, וַאֲנִי אֶעֱנֶה אוֹתוֹ, אָמַרְתִּי עַמִּי הוּא, והוּא יאמַר ה' אלקי׃



רק ליהודים שבאמת בוטחים בקב"ה, שבאמת רוצים לעשות את רצון ה' (הם יעברו את המבחן).

זה לא אומר שמצליחים תמיד להיות צדיקים, אבל כל רצונם, לעשות את רצון ה', רצון ה' זה רצונם, וכשהם נופלים - הם עצובים ביותר, סובלים מאוד.
ולכן רק יהודים שרצונם זה רצון ה', יעברו את המבחן אפילו שהם נופלים וקמים.
זה (שהם נופלים,) קמים וממשיכים להשתדל - זה מה שיציל אותם.

ועם ישראל ככלל - גם יעבור זיכוך קשה, אבל מי שבוטח בה' - יעבור את זה.
וזה לא שאני אומר את זה, זה כתוב ברור, רוצים לדעת מה שיהיה? לקרוא את הנבואות וגם את הפרושים על הנושאים האלה, ותדעו בדיוק מה שעומד להיות.


יחזקאל פרק לח

   וַיְהִי דְבַר־ה' אֵלַי לֵאמר׃
2 בֶּן־אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל־גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג, נְשִׂיא ראשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל; וְהִנָּבֵא עָלָיו׃
3 וְאָמַרְתָּ, כּה אָמַר ה' אלקים; הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג, נְשִׂיא ראשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל׃
4 וְשׁוֹבַבְתִּיךָ, וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ; וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת־כָּל־חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים,
  לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם, קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן, תּוֹפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם׃
5 פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט אִתָּם; כֻּלָּם מָגֵן וְכוֹבָע׃
6 גּוֹמֶר וְכָל־אֲגַפֶּיהָ, בֵּית תּוֹגַרְמָה, יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת־כָּל־אֲגַפָּיו; עַמִּים רַבִּים אִתָּךְ׃
7 הִכּוֹן וְהָכֵן לְךָ, אַתָּה וְכָל־קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ; וְהָיִיתָ לָהֶם לְמִשְׁמָר׃
8 מִיָּמִים רַבִּים תִּפָּקֵד, בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל־אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב,
  מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים, עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל, אֲשֶׁר־הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד;
  וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה, וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם׃
9 וְעָלִיתָ כַּשּׁוֹאָה תָבוֹא, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה;
  אַתָּה וְכָל־אֲגַפֶּיךָ, וְעַמִּים רַבִּים אוֹתָךְ׃
10 כּה אָמַר ה' אלקים; וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יַעֲלוּ דְבָרִים עַל־לְבָבֶךָ,
   וְחָשַׁבְתָּ מַחֲשֶׁבֶת רָעָה׃
11 וְאָמַרְתָּ, אֶעֱלֶה עַל־אֶרֶץ פְּרָזוֹת, אָבוֹא הַשּׁוֹקְטִים, יוֹשְׁבֵי לָבֶטַח;
   כֻּלָּם, יוֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה, וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם אֵין לָהֶם׃
12 לִשְׁלֹל שָׁלָל וְלָבוֹז בַּז; לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל־חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת, וְאֶל־עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם,
    עוֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן, יוֹשְׁבֵי עַל־טַבּוּר הָאָרֶץ׃
13 שְׁבָא וּדְדָן וְסוֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל־כְּפִרֶיהָ יאמְרוּ לְךָ, הֲלִשְׁלוֹל שָׁלָל אַתָּה בָא,
    הֲלָבוֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ; לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב, לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן,
    לִשְׁלוֹל שָׁלָל גָּדוֹל׃
14 לָכֵן הִנָּבֵא בֶן־אָדָם, וְאָמַרְתָּ לְגוֹג, כּה אָמַר ה' אלקים; הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא,
    בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח תֵּדָע׃
15 וּבָאתָ מִמְּקוֹמְךָ מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן, אַתָּה וְעַמִּים רַבִּים אִתָּךְ;
    רוֹכְבֵי סוּסִים כֻּלָּם, קָהָל גָּדוֹל וְחַיִל רָב׃
16 וְעָלִיתָ עַל־עַמִּי יִשְׂרָאֵל, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ; בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה,
   וַהֲבִאוֹתִיךָ עַל־אַרְצִי, לְמַעַן דַּעַת הַגּוֹיִם אותִי, בְּהִקָּדְשִׁי בְךָ לְעֵינֵיהֶם גּוֹג׃

17 כּה־אָמַר ה' אלקים, הַאַתָּה־הוּא אֲשֶׁר־דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים,
   בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל, הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם שָׁנִים;
   לְהָבִיא אותְךָ עֲלֵיהֶם׃
18 וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל־אַדְמַת יִשְׂרָאֵל, נְאֻם ה' אלקים;
    תַּעֲלֶה חֲמָתִי בְּאַפִּי׃
19 וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ־עֶבְרָתִי דִּבַּרְתִּי; אִם־לא בַּיּוֹם הַהוּא,
    יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל, עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל׃
20 וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה,
    וְכָל־הָרֶמֶשׂ הָרוֹמֵשׂ עַל־הָאֲדָמָה, וְכל הָאָדָם, אֲשֶׁר עַל־פְּנֵי הָאֲדָמָה;
    וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים, וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת, וְכָל־חוֹמָה לָאָרֶץ תִּפּוֹל׃
21 וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל־הָרַי חֶרֶב, נְאֻם ה' אלקים; חֶרֶב אִישׁ בְּאָחִיו תִּהְיֶה׃
22 וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ בְּדֶבֶר וּבְדָם; וְגֶשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ אֵשׁ וְגָפְרִית,
    אַמְטִיר עָלָיו וְעַל־אֲגַפָּיו, וְעַל־עַמִּים רַבִּים אֲשֶׁר אִתּוֹ׃
23 וְהִתְגַּדִּלְתִּי וְהִתְקַדִּשְׁתִּי, וְנוֹדַעְתִּי, לְעֵינֵי גּוֹיִם רַבִּים; וְיָדְעוּ כִּי־אֲנִי ה'׃


(בעניין פרסום השיחה עם דניאל)
בנימין: לא כדאי (להוסיף לאתר) שיחות מהפה (שיחה רגילה שלא ע"י תיקשור), כי יש בלבולים (אי הבנה) גדולים בהם, ואדם לא יכול להבין וגם אתה לא יכול להבין. אם ניקח את כל הדיבורים של דניאל, אז אולי אם נדע איך לקשור כל מיני דברים, נבין דברים גדולים, אבל אין לנו את האפשרות הזאת ולכן צריך להשאיר את זה עד שיגיע משיח ובאמת דניאל יפתח את פיו ויגיד דברי תורה.

אורח
: איך אפשר יהיה לזהות את המשיח?
בנימין: אני לא עומד להגיד כזה דבר, זה הכל כתוב תקראו בדיוק איך אפשר לזהות משיח.


ישעיהו פרק נג

 מִי הֶאֱמִין לִשְׁמֻעָתֵנוּ; וּזְרוֹעַ ה' עַל־מִי נִגְלָתָה׃
2 וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו, וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה, לא־תֹאַר לוֹ וְלֹא הָדָר;
  וְנִרְאֵהוּ וְלא־מַרְאֶה וְנֶחְמְדֵהוּ׃
3 נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים, אִישׁ מַכְאבוֹת וִידוּעַ חוֹלִי;
  וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ, נִבְזֶה וְלא חֲשַׁבְנֻהוּ׃
4 אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא, וּמַכְאבֵינוּ סְבָלָם;
  וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ, נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלהִים וּמְעֻנֶּה׃
5 וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ, מְדֻכָּא מֵעֲוֹנתֵינוּ;
  מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו, וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא־לָנוּ׃
6 כֻּלָּנוּ כַּצּאן תָּעִינוּ, אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ; וַה' הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲוֹן כֻּלָּנוּ׃
7 נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה וְלֹא יִפְתַּח־פִּיו, כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל,
  וּכְרָחֵל לִפְנֵי גזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה; וְלא יִפְתַּח פִּיו׃
8 מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח, וְאֶת־דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ;
  כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים, מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ׃
9 וַיִּתֵּן אֶת־רְשָׁעִים קִבְרוֹ, וְאֶת־עָשִׁיר בְּמוֹתָיו;
   עַל לא־חָמָס עָשָׂה, וְלא מִרְמָה בְּפִיו׃
10 וַה' חָפֵץ דַּכְּאוֹ הֶחֱלִי, אִם־תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ, יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים;
   וְחֵפֶץ ה' בְּיָדוֹ יִצְלָח׃
11 מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ יִרְאֶה יִשְׂבָּע, בְּדַעְתּוֹ, יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים;
    וַעֲוֹנֹתָם הוּא יִסְבֹּל׃
12 לָכֵן אֲחַלֶּק־לוֹ בָרַבִּים, וְאֶת־עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל,
    תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ, וְאֶת־פֹּשְׁעִים נִמְנָה;
    וְהוּא חֵטְא־רַבִּים נָשָׂא, וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ׃  


אבא
: אפשר להוסיף בתחילת האתר את הפסוק מעמוס ג', 7 ?
בנימין: כן.

כִּי לא יַעֲשֶׂה ה' דָּבָר; כִּי אִם־גָּלָה סוֹדוֹ, אֶל־עֲבָדָיו הַנְּבִיאִים׃ (עמוס ג7)

אבא: אפשר להוסיף את המסר שקבלתי מאמא של גליה -
          "האוטיסטים מזכירים את תקופת הנביאים" ?

בנימין: כן. הכל צריך להיות מדוייק.


שק ואפר

אבא:     10 צדיקים בעיר יכולים להציל את העיר?
בנימין:  בתקופה שלנו לא!
אבא:     20 כן?
בנימין:  צריכים הרבה יותר מזה.
אבא:     50?
בנימין:  צריך שהרבה מאוד יהודים יצאו.
ירושלים שייכת למימד אחר.
אני לא יכול להגיד כמה אנשים יצטרכו לצאת עם שק ואפר ואפילו אם יצאו עם שק ואפר יצטרכו לבדוק את הלב שלהם איפה הם בדיוק עומדים.
היום הרבה אנשים שייכים לבלבול, (הם) נראים כמו צדיקים גמורים, אבל בסופו של דבר הם לא צדיקים גמורים, והראש שלהם לא במקום הנכון.
זה לא אומר (אני לא מתייחס ל) כמה עבירות שיש להם.
זה אומר       (אני מתכוון ל)  כמה (הם) רוצים באמת לעשות את רצון ה'.

אבא: אני חושב ש50 מספיקים, זה מספר האנשים שאברהם התחיל איתו.
בנימין: זה לא כמו סדום ועמורה, זה תיקון אחר.
אבא:   אפילו אם יבוא אחד, הוא לפחות מציל את הנשמה שלו, את המשפחה שלו, לא?

בנימין: צריכים לעשות אפילו עם 10 (אנשים), צריכים להתחיל, צריכים להיות דוגמא. אבל צריכים אנשים שבאמת יש להם דמעות אמיתיות.

(המלחמה)
אבא: בנושא המלחמה, אפשר להוסיף פרטים?
בנימין: אין מה להגיד יותר. המלחמה תהיה.
מתי ואיך אנחנו כבר נראה.
מספיק מדברים בעיתונים.
מספיק שותקים כי לא רוצים להכניס את כולם לפניקה.
אבל המצב מתגלגל לבד כמו שאמרנו כמו כדור שלג, זה מתגלגל לבד ומוסיף כח ונפח ומתחיל להיות מסוכן ביותר.
כל אחד שמסתכל טוב, יכול לראות את זה.

ולא רק זה, יש הרבה אנשים שכבר מפחדים.
והרבה יהודים וגויים שאין להם מושג על גוג ומגוג או שאין להם מושג על מה שהנביאים אמרו, והם בכל זאת בפניקה, מרגישים את הפחד.
ויש אנשים שבכלל לא מודעים שקורה משהוא.

העיתונות שקטה פחות או יותר, מצד אחד שקט לא טבעי, ומצד שני פתאם יש מאמר איך להתכונן למלחמה.

אבא: האם הערבים ישתמשו בנשק לא קונבנציונלי ?
בנימין: הם מוכנים לזה.

אבא: כל פעם עולה במחשבתי הקצין רועי קליין הי"ד שנהרג בקרב במלחמת לבנון השנייה לאחר שזינק על רימון כדי להציל את חייליו.
אפשר לומר כמה מילים עליו ?
בנימין: הוא נהרג על קידוש השם, זה אומר הכל.  מקום בגן עדן יש לו.
כמה יהודים בכל ההיסטוריה היו מוכנים ללכת למוות, יחד עם ילדיהם ונשותיהם, רק לא להיות גויים, (הגויים) רצו שיהיו (היהודים) גויים -
(רצו שהיהודים יתאסלמו או יתנצרו) וזה היה מציל אותם.
אבל אמרו לא, עדיף המוות מאשר להגיע למצב כזה (להתנצר או להתאסלם)  וזה באמת קידוש השם.
והלוואי וה' יעזור לנו, שדמם של צדיקים אלה יהיה עבורנו זכות שנקבל משיח צדקנו ברחמים.

אבא: דניאל אמר (פרק 50ב) -
"האוטיסטיות שבנו תכפר על (חטא) עץ הדעת", למה הוא התכוון ?
דניאל: אסור לי לענות, זה מדי עמוק מכדי לשים באתר.


אבא: בפרק 50ב מנחם אמר:
"(יותר מידי) עסוקים עם הצעצועים שלהם, וכדי (במקום) לעשות את מה שבאמת צריכים לעשות.
כל כך תפוסים עם העולם הזה, עם כל השמונצ'ס שאי אפשר להפריד ביניהם לבין עגל הזהב."

הגיע שאלה - מאיזה צעצועים עלינו להיפטר, האם מחשב או מצלמה זה צעצוע ?

בנימין:
הבעיה שאנחנו מעדיפים לשחק עם כל הדברים האלה במקום להתקרב לה'. מי שמשחק עם מחשב ומצלמות ומכוניות וכל מיני חופשים ונופשים ומקומות כמו דיסנילנד או אבקוט (מקום בילוי בחו"ל?)
אז אנחנו רואים שאין זמן לקב"ה באמת,
ואי אפשר באמת לחזור בתשובה, כי עסוקים עם הצעצועים.
הצעצועים האלה מביאים את האדם לחיים שטחיים בלי תוכן, חיים ששייכים רק לחומר, לגוף, אבל לא (לנשמה) לדבר רוחני.

(חזרנו לענייני שק ואפר)
בנימין: הענין של שק ואפר, זה מאוד חשוב,
פשוט לתפוס מנין אנשים בכל מקום שהוא שמוכנים ובאמת מרגישים שצריכים לצאת לרחוב עם שק ואפר
ולבקש מהקב"ה מחילה,
ולהחליט לשנות את דרך החיים ולבקש גאולה ורחמים.

הסכנות עצומות יותר מאשר היה אי פעם בכל ההיסטוריה, והדבר היחיד שיציל אותנו זה ביטחון ואמונה בקב"ה.

אבל העולם כל כך מבולבל ומלא שקר
שאם אנחנו לא נפרד מהשקר,
שאפילו אם (לפעמים) השקר -
לבוש פאות, פאות של גברים,
ומעילים שחורים וכובעים שחורים או אפילו טלית
 אפילו אם זה  (השקר) לבוש ככה, צריך להכיר בשקר.

אם אנחנו לא מכירים בשקר, לא מכירים בשקר, אוי יהיה לנו.

רק אדם של אמת יוכל לחיות בעולם של אמת.

ולכן אם תיקח כמה אנשים טובים שבאמת מאמינים
יתחילו לצאת לרחוב, עם שופרות עם תפילות ובכי וכו',
(אני) מאמין שברגע שיתחיל הפחד האמיתי יצטרפו אליהם.

יהיו כל מיני אנשים שיהיו מוכנים לבוא לרחוב, שרואים שאנשים מסתכלים עליהם, ואפילו לשבת ולבכות.
אבל אם לא מנקים את עצמנו
ולא עושים תשובה אמיתית ומביאים את זה הביתה
ודורשים את זה מאחרים - אז זה לא שום דבר.

שידעו שזו האמת (שק ואפר, ההגנה האמיתית)
המסכות וכל השקר (ניילונים, מקלטים, ממדים וכו') כאילו שזה יעזור לנו.

לובשים שק ואפר ומורידים את הראש שלנו
ועושים את העורף שלנו רך ולא קשה כמו תמיד.

ראש הקבוצה (בכל עיר) צריך לארגן את זה,
עוד דבר שאני אגיד - אין עוד הרבה זמן (להכנות ולהתארגנות) ואם יתפוס אותנו (המלחמה?) לפני (שנגמור את ההכנות) תהיה נטיה לרוץ לרחוב (למבצע שק ואפר) איך שלא יהיה.

אבא: האם האפר צריך להיות משריפה של נייר או שריפה של עץ.
בנימין: עץ.
אחד המקומות שחשוב לעשות את זה הכותל.

דניאל: אני רוצה לברך אותכם בהצלחה גדולה.
אני מאוד רוצה להודות לך אבא, שאתה כל כך מקבל את האמת ורוצה להביא משיח ולהציל את עם ישראל, אני מאוד שמח איתך, ואני מברך את כולנו שנזכה לעזור להרבה יהודים להינצל מהרע ולהגיע לאמת. וגם אנחנו שכולנו נזכה לקבל משיח צדקנו.


אבא: דניאל, אתה רוצה להוסיף עוד כמה מילים על התקופה כפי שאמרתי בהתחלה שאני מתחיל להבין שתהיה תקופה כל כך מפחידה שרק מהפחד אפשר ...
דניאל: צריך להיות דברים יותר גדולים מהמכות במצרים.

אבא: הבנתי שהכל יהיה חשוך שאפילו אי אפשר יהיה ללכת לחנות לקנות אוכל, זה נכון?
דניאל: בנוסף לזה, כל אדום תיהרס, וזה שטח בכלל לא מבוטל בגודל.

אבא: הקטע (פרק הזמן) שיהיה חשוך זה 15 יום או 45 יום ?
דניאל: די, אני לא יכול לענות.

אבא: אתה רוצה להוסיף עוד?
דניאל: להתפלל לקב"ה, זה יתחיל קטן וזה יגיע לגדול ב"ה.


(סוף תיקשור)


הערות:
  מי ששלח פרטיו להצטרפות - ללא פרטים כמו טלפון ועיר,
  לא נוכל להתייחס.

 

דניאל
בנימין
לוח אותיות התקשור
דניאל


E-Mail | דואר אלקטרוני



הישארו מעודכנים תמיד מה חדש באתר.
Stay tuned always what is new.

שם | name

דוא"ל | Email


לאתר זה נכנסו 7841367 פעמים
היום - 18/04/24